Условия за доставка

Условия за доставка

Начин на доставка

АгроГрадина доставя своите стоки за страната с помощта на куриерска компания.

Какво включва доставката


Всяка поръчка се доставя с възможността да бъде прегледана преди заплащане на наложен платеж. Начина на доставка се избира от клиента – “до поискване” от офис на спедиторската фирма или “до точен адрес” на клиента.

Срокове за доставка

Поръчката се потвърждавана и изпълнява до 3 работни дни и започва да тече от момента на потвърждение на поръчката. Всички поръчки от онлайн магазин се потвърждават по телефона.. При артикули, които са с “поръчка” времето може да е различно. Има възможност вашето населено място да се обслужва от куриерската по график независещ от нас. При официално почивни дни и форсмажорни обстоятелства, клиента ще бъде уведомен за срока на доставка.

Цени на доставка

Доставката е за сметка на клиента. Цената се определя по калкулатор предоставен от спедиторската фирма. Цените са ориентировъчни и е възможно да има разлика.

Връщане на стока

Не забравяйте правата си!
Извадка от Закона за защита на потребителите.

На основание чл. 50 ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приемане на последната стока;
\r\nПравото на отказ може да бъде упражнено само в случай, че задължително са изпълнени следните условия: Оригиналната опаковка на стоката да не е отваряна в т.ч. да не е нарушена целостта на поставените върху опаковката защитни стикери. Потребителят да е предоставил на АГРОГРАДИНА покупните документи за стоката, а именно: копие от оригиналната фактура или копия от оригиналната касова бележка придружена от съответната стокова разписка.

В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на АГРОГРАДИНА не по-късно от 5 календарни дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на АГРОГРАДИНА за решението си да се откаже от договора. До момента на предаването на стоката от потребителя на АГРОГРАДИНА, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.<

Всички пратки се изпращат с опция преглед (независимо дали в офис на куриер или при предаване на адрес на получател от куриера). Всички рекламации, по цялост на пратката и начин на доставка се правят при приемане на пратката и пред куриера, при приемане на пратката и подписване на товарителницата то ние и куриерската фирма считаме, че нямате претенции по цялостта и начина на доставка.
Рекламация по несъответствие на доставена пратка спрямо направена и потвърдена поръчка може да се извърши само при преглед на пратката в офис на куриер или на място пред самият куриер, като успоредно с това ни уведомите на телефон 0888320724 и куриера потвърди разминаването. При вече приета пратка и подписана товарителница на куриер то ние считаме, че сте направили преглед и не сте установили разминаване.
При установено разминаване във вида или количеството на даден артикул по поръчка то АгроГрадина.БГ ще издаде персонален "ваучер" за стойността на артикула, а при объркан артикул то получателя запазва вече получената стока. Ваучера е със стойност на артикула към цената на момента на продажбата и може да бъде използван в рамките на 12 календарни месеца. При отказ на клиент за получаване на "Ваучер" то ние ще възстановим сумата по удобен за клиента и нас начин.